Політика повернення
Ця політика повернення є невід’ємною частиною Публічної оферти.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та ст. 707 Цивільного кодексу України, квіти не підлягають обміну або поверненню:
– оскільки квіти належать до швидкопсувних товарів, очевидно, що зберегти (їх) товарний вигляд або властивості можливо тільки в спеціальних умовах;
– дитячі м’які іграшки, продовольчі товари (цукерки, фрукти, торти) не підлягають обміну або поверненню згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 р. № 172.
Незважаючи на те, що фактично вся продукція, що доставляється Компанією, не підлягає поверненню або обміну відповідно до чинного законодавства України, – повернення, обмін і передоставку Компанія здійснює за власною ініціативою, залишаючи за собою право у відмові на повернення або обмін.
1. Скарга на товари, які були в замовленні (крім квіткової продукції) може бути прийнята до розгляду, якщо вона подана протягом 3-х днів з моменту доставки замовлення одержувачу.
2. оскільки Компанія не може контролювати умови зберігання квітів після вручення одержувачу – скарга на якість або свіжість квіткової продукції може бути прийнята до розгляду тільки протягом доби (24 годин) з моменту доставки замовлення одержувачу.
3. До розгляду приймаються скарги тільки від замовника, який оформляв і оплачував замовлення. Скарги від третіх осіб до розгляду не приймаються. Анонімні скарги, скарги з невірним номером замовлення або без нього або скарги, що містять не нормативну лексику або образливі слова, – не розглядаються.
4. Порядок взаємодії Компанії з Клієнтом при виникненні скарги
4.1 Клієнт надсилає свою скаргу письмово на e-mail Компанії зазначений у розділі «Контакти» на сайті Компанії. Скарги телефоном, Viber, WhatsApp, Telegram – не приймаються та відповідь на них не надається. До розгляду приймаються лише скарги, надіслані на e-mail Компанії.
4.2 Компанія повідомляє Клієнта про отримання скарги відповідним листом, після чого проводить внутрішнє розслідування ситуації протягом не більше 5 робочих днів з моменту отримання скарги. Після проведення розслідування Компанія дає Клієнту аргументовану відповідь на його скаргу.
4.3 Скарга щодо якості або свіжості квітів повинна обов’язково містити мінімум 2-3 фотографії з різних ракурсів або відео де повністю видно збоку букет у вазі та бутони, за якими можна визначити стан квітів на момент отримання замовлення. Фотографії або відео, зроблені або відправлені пізніше ніж через 24 години з моменту доставки замовлення – не розглядаються. Скарги без фото або відео за якими можна визначити стан квітів на момент отримання – не розглядаються. Фото або відео необхідно відправити на e-mail Компанії вказаний в розділі «Контакти» на сайті Компанії.
4.4 У разі якщо після розслідування з’ясувалося, що претензія клієнта не має підстав, Компанія звільняється від зобов’язань по даній претензії.
4.5 Розгляд скарги може бути призупинено в разі, якщо:
– від Клієнта не буде відповіді протягом 3 днів,
– відсутні 2-3 фотографії з різних ракурсів або відео, за якими можна визначити стан квітів на момент отримання замовлення,
– фотографії зроблені або відправлені пізніше ніж через 24 години з моменту доставки замовлення Одержувачу,
– на надісланих фото або відео видно, що букет стоїть у низькій вазі (стебла квітів занурені у воду менш ніж на 60% від довжини стебла, як показано на фото) або у вазі мало води,
– у тексті скарги присутні нецензурні слова.
5. Причини настання моменту повернення
5.1 Замовлення виконано невчасно
5.1.1 Якщо фактичний час доставки вийшов за рамки зазначеного Клієнтом часового періоду на час від 3 годин і більше – Клієнт має право вимагати компенсацію в розмірі 15% вартості замовлення. За умови, що інший час доставки не було призначено одержувачем замовлення або на час доставки вплинули непередбачувані обставини (дтп, затор, пробите колесо тощо).
5.1.2 Положення пунктів про компенсації не поширюються на випадки, коли в зазначений Клієнтом час одержувача не було на місці або на прохання одержувача час доставки було змінено, а також на випадки, коли одержувач відмовився від отримання замовлення.
5.1.3 У дні масового попиту (Новорічні свята 30-31 грудня, Різдвяні свята 24-25 грудня та 6-7 січня, Міжнародний жіночий день 6-9 березня, День святого Валентина 13-15 лютого, День матері, Великдень тощо) Компанія не дає жодних гарантій, та знімає з себе відповідальність з гарантування доставки Замовлення у визначені часові інтервали. У ці дні всі замовлення доставляються протягом дня з 7:00 до 23:00 з узгодженням часу доставки з одержувачем. Час доставки, який Замовник вказує в Замовленні, вважається рекомендованим і в ці дні НЕ гарантується доставка в цей проміжок часу. Якщо Замовник не згоден з такими умовами, Компанія пропонує відмовитися від розміщення замовлення на ці дати.
5.2 Неякісний товар або відсутність будь-яких складових замовлення:
5.2.1. У разі, якщо в момент вручення замовлення Одержувачу квіти були не свіжими – Клієнт має право на повернення коштів або на заміну доставленої квіткової композиції. При виконанні Клієнтом пунктів 2 і 4.1 і 4.3 даної Політики Повернення.
5.2.2 Якщо клієнт звернувся зі скаргою про якість або свіжість доставленої квіткової продукції або надав фото або відео, зроблені пізніше ніж через 24 години з моменту доставки замовлення, скарга не приймається до розгляду. Так як Компанія після доставки замовлення не може контролювати умови зберігання квітів, а квіти відносяться до швидкопсувних товарів і це є звичайним явищем, що при неправильному догляді, квіти можуть швидко в’янути.
5.2.3 Якщо в доставленому Одержувачі замовлення відсутній будь-який із замовлених Клієнтом товарів – Компанія доставляє його Одержувачу або виконує 100% повернення вартості товару клієнту (на розсуд Компанії). Також можливий варіант (за погодженням з Клієнтом) зарахування 100% вартості товару, що не був доставлений, на внутрішній рахунок клієнта в магазині, для можливості використання цих коштів для оплати майбутніх замовлень. Цей пункт не поширюється на безкоштовні послуги компанії. Наприклад, листівка не підлягає обміну або передоставці, навіть якщо кур’єр з якихось обставин її не вручив. Цей пункт не застосовується до замовлень, що доставляються в дні масового попиту, коли діють інші умови доставки замовлень, зазначені в Основних правилах цієї оферти.
5.2.4 Квіткові композиції (букети), в які були внесені зміни відповідно до Політики заміни, вважаються виконаними належним чином і складені відповідно до заявленого складу квіткової композиції.
5.3 Невиконання зобов’язань щодо сервісу:
5.3.1. Компанія не дає жодних гарантій щодо фотографії замовлення або одержувача з квітами або подарунками в момент їх вручення. Фото звіт не є обов’язковою послугою і відсутність фото звіту не може бути причиною для скарги.
5.3.2 Компанія не дає жодних гарантій доставки смс та e-mail повідомлень Клієнту. Причини недоставки смс повідомлення можуть бути наступними: відмова оператора від прийому смс, переповнена пам’ять телефону Клієнта, невірно вказано номер телефону у формі замовлення тощо. Причини недоставки e-mail повідомлення можуть бути такими: переповнена поштова скринька Клієнта, невірно вказана e-mail адреса клієнта, наявність фільтрів, що не пропускають повідомлення тощо.
6. Порядок повернення коштів:
6.1. У разі, якщо після розслідування, з’ясувалося, що претензія клієнта має місце бути – повернення коштів здійснюється протягом 5-ти банківських днів з моменту прийняття рішення про повернення коштів.
6.2 У разі, якщо Клієнт оплачував Замовлення банківською картою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої він здійснював оплату Замовлення (з вирахуванням комісії платіжної системи). Терміни зарахування коштів на картку відбуваються за регламентом платіжної системи, за якою Клієнт оплачував замовлення. Компанія ніяк не може вплинути або прискорити процес повернення коштів. Грошові кошти будуть зараховані на картку Клієнта в строки від 1 до 45 днів з моменту подачі заявки на повернення коштів.
6.3 Реквізити для виконання повернення клієнт в обов’язковому порядку повинен надіслати в письмовому вигляді на e-mail компанії вказаний на сторінці «Контакти». Повернення коштів здійснюється з вирахуванням суми комісії банку.
6.4 Компанія виконує повернення коштів за платіжними реквізитами, наданими Клієнтом. Компанія не несе відповідальності за те, якщо клієнт надав невірні або помилкові реквізити. Повернення вважається виконаним у повному обсязі, за наявності у Компанії документів, що підтверджують виконання повернення коштів Компанією за реквізитами, наданими Клієнтом.
6.5 Сторони звільняються від зобов’язань за цією Угодою в результаті виникнення форс-мажорних обставин.