Ласкаво просимо на сайт компанії «Дарунок» (darunok.cv.ua), інтернет-ресурс, який гарантує кращу якість сервісу і оптимальні умови доставки.

Сайт компанії «Дарунок» (darunok.cv.ua), далі – «Сайт» є приватним ресурсом і управляється відповідно до політики, яка визначається власниками.
Справжня публічна оферта є офіційною пропозицією
компанії «Дарунок» (darunok.cv.ua), далі – «Виконавець» щодо надання виконавцем послуги з продажу і доставки квітів і подарунків.

1. Визначення і терміни:

1.1. Покупець – будь-яка особа (фізична, юридична, індивідуальний підприємець), яка має намір замовити або оформило замовлення.
1.2. Інтернет-магазин, Сайт – результат інтелектуальної діяльності, що представляє собою складений твір, розташоване в інформаційно-телекомунікаційній мережі Інтернет під певним мережевою адресою (доменним ім’ям) і включає в себе програми для ЕОМ (програмне забезпечення), що забезпечують його технічне функціонування, графічне рішення ( дизайн), контент, розміщений на ньому, в тому числі, але не обмежуючись, текстову інформацію, фотографічні зображення, картинки, відеозапису та інші результати інтелекту льно діяльності. Під Сайтом в тексті цього Договору розуміється Сайт, розташований в мережі Інтернет під доменним ім’ям (адресою) – darunok.cv.ua.
1.3. Замовлення – належним чином оформлена заявка на доставку квітів або подарунків. У кожного замовлення є унікальний номер.
1.4. Підтверджений замовлення – замовлення, за який покупець перерахував кошти виконавцю одним з можливим способів, описаних в розділі «Як оплатити», і отримав відповідь від менеджерів інтернет-магазину, що замовлення може бути доставлений в зазначений термін.
1.5. Акцепт оферти – повне і беззастережне прийняття оферти покупцем шляхом оформлення замовлення на інтернет-сайті darunok.cv.ua
1.6. Одержувач – особи, зазначені покупцем і отримують замовлення.
1.7. Квіткова композиція – квіти, композиції з квітів, квіткові кошики, представлені на інтернет-сайті darunok.cv.ua.
1.8. Послуги, Послуга з доставки квіткових композицій – послуги Виконавця по доставці букетів, на умовах, відповідно до Публічної офертою.
1.9. Договір Публічної оферти – договір на надання послуг між Покупцем і Виконавцем щодо певного букета або квіткової композиції, полягає який Акцептом Пропоновані можливості. Квіткова композиція або букет, щодо якої, складений Договір Оферти, стають невід’ємною частиною цього Договору Пропоновані можливості.

2. Предмет оферти:

2.1.Продавець зобов’язується здійснити поставку Замовлення Одержувачу після надходження оплати замовлення і підтвердження замовлення, на умовах цього Договору Пропоновані можливості.

3. Загальні положення та умови:

3.1. Обов’язковою умовою надання Виконавцем Послуг по Оферті, вважається згода, дотримання і застосування по відношенню до сторін Договору Пропоновані можливості вимог, а також умов, визначених Виконавцем.
3.2. Замовлення вважається підтвердженим тільки після фіксування оплати виконавцем і повідомлення про це замовника.
3.3. Вартість замовлення визначається з вартості букетів на сайті і вартості доставки букета в обраному регіоні. У разі оформлення доставки у віддалені райони вартість доставки може змінюватися.

3.4. Гарантія якості квітів від виконавця:
3.4.1 Букети або композиції, які Покупець вибрав в нашому каталозі, будуть виготовлені флористами максимально схожими на фото з сайту. Але хочемо звернути увагу, що всі букети і композиції виготовляються вручну флористами, тому можливе незначне відхилення по формі від фото представленого на сайті. Але ми гарантуємо що букет буде виготовлений точно за складом прописаному в розділі – состав- в картці товару.
3.4.2 Якщо ж наявності не надається потрібних кольорів, що трапляється дуже рідко, наш менеджер зв’язується з Покупцем по телефону, вказаному в заявці і пропонує варіанти заміни квітів. У тому випадку, якщо нам не вдається зв’язатися Покупцем по телефону та електронною поштою, наш флорист становить букет із заміною відсутніх квітів на рівноцінні їм за якістю і вартістю. При цьому, обрана вами колірна гамма повністю зберігається. Це дозволяє нам вручити букет без затримок.
3.4.3. Компанія «Букет беру” не здійснює продаж спиртних напоїв. Компанія «Букет беру» надає кур’єрські послуги з придбання алкогольних напоїв в спеціалізованих магазинах і доставці їх до одержувача разом з букетами і фруктовими кошиками.
3.4.4. Асортимент додаткових подарунків має деякі відмінності від зазначених на сайті, в зв’язку з чим до вашого букету будуть підібрані аналогічні товари, які будуть мати рівнозначне з ними якість і вартість (наприклад м’які іграшки).

3.5. Умови доставки:
3.5.1. Замовлення доставляється в день замовлення при наявності квітів і за умови, що замовлення оформлене і сплачене до 18:00 за місцевим часом знаходження отримувача.
3.5.2. Час доставки є рекомендованим, і виконавець докладає всіх зусиль, щоб доставити квіти в вказане замовником час.
3.5.3. У разі неможливості доставки квітів в зазначені дату і час Виконавець зобов’язаний попередити Замовника.
3.5.4.Якщо одержувача букета немає на місці, в вказане в замовленні час, кур’єр очікує одержувача 15 хвилин. Після цього кур’єр має право відвезти букет в салон, і замовник зобов’язаний оплатити повторну доставку.
3.5.5. При здійсненні доставки квітів в готель, готель, базу відпочинку – доставка може бути здійснена тільки до ресепшн або пункту охорони. Кур’єр зобов’язаний передати інформацію про одержувача: Прізвище та Ім’я. Компанія obereg.top не несе відповідальність за передачу букета одержувачеві.
3.5.6. Що стосується часу доставки, хочеться відзначити те, що наша компанія дбайливо ставиться до своїх клієнтів, і тому ми завжди враховуємо їх побажання, які вони висловлюють при оформленні замовлення, в тому числі і щодо часу доставки. Але наголошуємо: час доставки є бажаним, а це значить, що ми докладемо всіх зусиль для того щоб виконати замовлення в зазначений час, але гарантувати що букет буде доставлений в зазначений час ми не можемо.
3.5.7. Робота в святкові дні: 8 березня, 14 лютого, день Матері, 31 грудня. Доставка квітів до зазначеного часу ми не виконуємо, що пов’язано з великою кількістю заявок. У святкові та передсвяткові дні ми здійснюємо доставку протягом дня після попереднього дзвінка одержувачу.

3.6. Доставка квітів:
3.6.1 Щодо адреси, який потрібно вказати в заявці, ми можемо повідомити наступне, якщо одержувач в призначений час не знаходиться за вказаною адресою, наші співробітники зв’язуються з вами і пропонують на вибір кілька варіантів виходу із ситуації:
1. Букет може бути залишений у сусідів або родичів з проханням передати його одержувачу. При цьому ми фіксуємо їх контактні дані в бланку доставки, після чого вона вважається виконаним.
2. Кур’єр повертає квіти в салон, де вони будуть поміщені в спеціальний холодильник до того моменту, поки ви не уточните адресу, за якою на даний момент може бути одержувач. Повторна доставка оплачується додатково. Повторна доставка може бути здійснена тільки протягом 24 годин після першої доставки, не пізніше.

3.7. Анонімний замовлення:
3.7.1. Якщо при оформленні замовлення було обрано функція «Інкогніто», і Одержувач категорично відмовляється прийняти букет, який для нього був доставлений нашими кур’єрами, ми зідзвонюємося Покупцем і уточнюємо, що саме нам слід зробити для виправлення ситуації.
3.7.2. Якщо до Покупця не вийшло додзвонитися, ми повертаємо букет в салон і поміщаємо його в холодильник. І вже з салону намагаємося додзвонитися до Покупця. Покупець має право забрати вже виготовлений букет з салону на протязі доби.
3.7.3.Якщо протягом доби Виконавець не зміг додзвонитися до Покупця або Замовника і він не відповіли на електронні листи, в такому випадку замовлення вважається повністю виконаним.

3.8. Звіт про доставку:
3.8.1 Виконавець відправляє звіт про виконану доставці букета на контактний номер телефону Покупця у вигляді текстового СМС-повідомлення або на електронну пошту, вказану при оформленні Замовлення. Відправляється повідомлення після того, як кур’єр вручив букет Одержувачу.
3.8.2. При цьому враховуйте, що під час доставки квітів в святкові дні звіт про виконання замовлення може прийти з затримкою через велику завантаженість кур’єрів.

4. Зобов’язання виконавця:

Виконавець зобов’язується:
4.1. Надати Покупцеві Послугу з доставки квіткових композицій згідно з умовами оферти та Договору Пропоновані можливості.
4.2. За запитом Покупця, на певний термін, призупинити виконання Замовлення, якщо до його виконання залишилося не менше 1 робочого дня.
4.3. Виконавець зобов’язується не повідомляти дані Покупця, зазначені при оформленні Замовлення на сайті obereg.top особам, які не мають відношення до виконання Замовлення

5. Зобов’язання покупця:

Покупець зобов’язується:
5.1. Достовірно заповнити всі поля бланка Замовлення.
5.2. Дотримуватися вимоги і норми чинного законодавства України.
5.3. Оформити Замовлення через відповідний розділ на сайті Виконавця в Інтернеті.
5.4. Оплатити Послугу Виконавцю за Договором Пропоновані можливості.

6. Оплата замовлення на доставку квітів:

6.1 Оплата замовлення на доставку квітів здійснюється Покупцям до закінчення терміну Акцепту. Оплатити замовлення на доставку квітів Покупець може будь-яким, зручним способом.
6.2. Замовлення на доставку квітів оплачується Покупцем в розмірі 100 (Сто)% авансового платежу. У вартість замовлення на доставку квітів включені всі збори, податки т. Д.
6.3. Оплата Замовлення через онлайновий платіж здійснюється за реквізитами Виконавця.
6.4. При цьому звертаємо вашу увагу на те, що платежі за картками з-за кордону можуть бути спрямовані на перевірку службою безпеки банку. Займає така перевірка від 1 години до 3 робочих днів, але трапляється це дуже рідко. У цих випадках наш спеціаліст вами, і пояснює ситуацію, що склалася.
6.5.